tisdag 4 november 2008

Sophie; en trött berg och dalbana...

Sorry, mina trogna blogg-läsare för slarvet med blogg-skrivandet...men jag e bara såååå trött nu.
Jag är trött, arg, ledsen, glad, lycklig, arg, ledsen, glad, lycklig...åh, vilken hormon-karusell!
Jag känner mig helt slut både fysiskt och psykiskt!
Men nu är det nära, 25 dagar till beräknad födsel...måste hålla ut!
Som om det fanns nåt annat att göra...
Och samtidigt är jag världens lyckligaste tjej, för jag ska äntligen bli mamma!!
Idag har jag bäddat bebis-sängen, supermysigt!
Nu ska jag hoppa i ett varmt bad, ryggen är typ död!

Bye

5 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Usch så trist att humöret är en berg och dalbana. Jag "slapp" ju sista veckorna då man är stor, tung och känner sig bara allt annat än pigg. Men försök att njuta av dina slutveckor, jag lovar dig att du kommer att sakna magen liiiite sen....
STOR kram!

farmor sa...

Yepp, gamla Bettan bloggar oxå. Brukar faktiskt titta in på din blogg oxå. Går ju precis som din mams i väntans tider på att bli farmor igen. Du ska få se att du får en helt underbar liten krabat att ta hand om om några veckor så håll uttttttttttt/ kram Bettan alias farmor

Moodboardwithflowers sa...

hej! Hoppas att det går bra! Sååå spännande med förlossning.. jag blir helt avis! Det är en otrolig upplevelse!

Anonym sa...

Hej.
Nu äntligen tog jag mig tid att titta in till dig.
Känner igen det haha...har ju gått igenom detta 4 ggr. Lika spännande varje gång.
Du klarar det ska du se. Du kommer att vara så stolt efteråt.
Man får verkligen lön för mödan......
Massor med kramar till er. // Ninna

Sophie sa...

Hej kusin-vitamin nr 2 ;=) Va kul, att du oxå hittat hit...
Lovar att försöka hålla bloggen lite mer uppdaterad! Kraam