söndag 21 september 2008

Oskulden är tagen...

...och därmed eller härmed inviger jag min första blogg, SKÅL!!
Jag skålar förresten i päron lättdryck, då jag väntar vårt första barn, och alkolhol-haltiga drycker är strängeligen förbjudna. Vilket inte stör mig alls, eftersom jag egentligen inte tycker det är särskilt gott. Man drack ju mest för att bli full, när man var ung och dum, nu är man lite äldre, lite mognare och förhoppningsvis massa mer klokare! Alltså dricker jag hellre coca cola eller ramlösa till maten, slipper att göra beska miner efter jag svalt och dagen efter är en dans på rosa moln!
Välkommen till min allra första blogg i alla fall!
Jag kommer förmodligen att pladdra på en massa om allt möjligt. Det min värld handlar allra mest om just nu är graviditet, bygga bo, bli en familj på tre...hm...
Changes...

3 kommentarer:

Trolltrulsa sa...

Va kul att du fixat blogg! Jag kommer blir en trogen läsare! Kram kram

Sophie sa...

Hihi, blev ju lite inspirerad av dig faktiskt;=) kraaam

EmiliaJ75 sa...

Åh vad roligt med blogg! Skrattade gott åt ditt val av dricka att skåla med. Jag kan bara hålla med, det man dricker ska vara gott och hos oss blir oftast också cola till maten. Men sen kan det slinka ner en och annan Smirnoff Ice....*mums*.....
KRAM