fredag 3 oktober 2008

En mycket slapp Fredag...

Jag kan knappt förstå hur slapp jag varit idag, har inte orkat någonting alls. Helt utpumpad på energi. Och ryggen har gjort så ont, så ont idag, vilket givetvis inte är så motiverande heller. Så dammsugaren har fått stanna på sin plats, och disken på sin, fortfarande smutsig sen gårdagen.
Haha, tänk att man skulle bli såhär trött som gravid, det var jag nog inte riktigt beredd på. Framförallt inte beredd på att släppa kontrollen så mycket som krävs. Och inse att man inte kan göra allt som man kunde innan, i alla fall inte i samma takt. Jag har insett och nästan accepterat;=)
Det får bli en kortis-bloggis idag, ryggen pallar inte med att sitta på den dåliga datorstolen längre, dessutom kallar soffan med älskling i och ett glas coca cola med is...Mmmm;=)

Måste visa världens gosigaste snutte som vi köpte i Malmö:

Också vrål-åket lill-älsklingen ska åka i:




2 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Det är bara att försöka inse att man inte har samma ork alls. Jag kämpar varje dag för att få in det i mitt huvud...*ler*....Jag tycker det är tufft att inte alls ha någon kondition och att jag blir helt andfådd bara av att gå i källartrappan!

KRAM

farmor sa...

trevligt att se att du oxå har en blogg, /grannen tvärs över blivande mormor o morfarn