torsdag 12 mars 2009

Mensvärk? Neeejjjjeeee!

Ikväll har jag känt något som liknar mensvärk!
Hm, kan det va mensen som är på väg tillbaka redan? Fastän jag ammar fortfarande...
Ja, det kan det väl vara, men hjälp, jag är inte redo för det än! Ville ju helst slippa den ett tag till!
Känner mig för övrigt knas i kroppen, kanske håller på att bli sjuk!
Lilleman har feber idag! Antagligen från vaccinationen, han har knappt kunnat sova alls på hela dagen! Somnade kl 20, får hoppas att han kan sova länge, lille stackarn!

Måste sätta in en bild från imorse, när han lekte med nya leksaken, som han fått av sin mormor och morfar...så söt, han älskar den!!
Tuggar, gnagar och saglar ner body efter body!

Nä, nu e jag så trött att jag snart trillar av stolen, dags att hoppa i säng...

natti natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

min mens kom tillbaka mindre än 1½ månad efter att E föddes... Och då ammade jag fortfarande... Bara du inte har blivit gravid ;-)

Sophie sa...

Nope, inte gravid här inte...Oj oj...nej nej...det är vi inte redo för än...
Bajs-kiss-trista mensen kom idag...*less*

Kram